הסדנאות שלנו

סדנאות יצירה בית ספרית/ביה"ס של החופש הגדול/ קייטנות

מותאם ל: תלמידים והורים ילדים

הענקת ערכים משולבת יצירה

סדנאות יצירה ירוקות וחינוכיות מחומרי טבע וחומרים מתמחזרים שמותאמות במיוחד לפעילות בית ספרית. ניתן לעשות את הסדנאות לכלל תלמידי בית הספר או פעילות יחד עם ההורים, לדוגמא כפעילות סיום שנה. נושא הסדנא יכולה להיות קשורה לתכנים נלמדים, כגון מיחזור וקיימות, חגים ונושאי למידה מרכזיים.
למידע נוסף

סדנאות משפחתיות

מותאם ל: משפחות

פעילות משפחתית לימי הולדת, אירוע או מפגש חברתי

בסדנאות משפחתיות של ראש הברוש ,חוגגים יום הולדת, אירוע משפחתי או מפגש חברתי עם פעילות יצירה מהנה וייחודית משפע חומרי טבע ומחזור והמון דמיון וכיף.
למידע נוסף

סדנאות חגים ומועדים

מותאם ל: כולם

פעילות מהנה ומעשירה את ערכי החגים

סדנאות יצירה ירוקות מחומרי טבע וחומרים הניתנים למחזור המשתלבות באווירת החג, הן בתוכן והן ביצירות עצמן. הפעילות מתאימה לכל הגילאים, לבתי ספר, ישובים, פסטיבלים, אירועים קהילתיים ואחרים. כל חג או מועד ייהפך לאירוע ירוק, מרגש ומלהיב - כגון ט"ו בשבט, פורים, פסח, אירועי החופש הגדול, חנוכה, יום המשפחה, חג האהבה, צעדות והפנינג, ועוד.
למידע נוסף

סדנאות יצירה קהילתיות

מותאם ל: ישובים קהילתיים, קיבוצים, מושבים ושכונות

פעילות יצירה חברתית מהנה וערכית

סדנאות יצירה קהילתיות של ראש הברוש נותנות מענה לצורך בפעילות חווייתית, ערכית ומהנה לתושבי המקום, בחגים ואירועי תרבות של הישוב.
למידע נוסף

סדנאות יצירה לפסטיבלים, צעדות ואירועים רבי משתתפים

מותאם ל: כולם

התאמת פעילות היצירה בחיק הטבע לאופי הפסטיבל

מדריכי סדנאות היצירה של ראש הברוש, ערוכים ומנוסים בהקמת עמדת פעילות יצירה באירועי פסטיבלים וצעדות רבי משתתפים.
למידע נוסף

סדנאות יצירה לפי נושא בהתאמה אישית.

מותאם ל: כולם

פעילות יצירה בהתאמה מושלמת לאירוע

באהבה והקשבה ניתן להתאים סדנת יצירה ירוקה ייחודית לנושא מסוים לפי הצרכים שלכם. כמו לדוגמה בעלי חיים מסוימים, ענף ספורט, מוסיקה, פרחים וגם נושאים כלליים יותר כגון נושאים הנלמדים בבית הספר או נושא שרלוונטי לאירוע.
למידע נוסף

סדנאות גיבוש ופיתוח עבודת צוות

מותאם ל: מבוגרים

חווית יצירה ערכית ומגבשת עם תוצר מלהיב

יצירה משותפת של קבוצת אנשים מהווה חוויה ארגונית משמעותית. סדנאות ראש הברוש  מתאימות גם ליצירת חוויית פעילות ייחודיות ומהנה למטרות גיבוש צוותים, שיפור תקשורת ושיתופי פעולה בין עובדים ובין עובדים למנהלים.
למידע נוסף

סדנאות יצירה לגנים וקייטנות

מותאם ל: ילדים

פעילות יצירה ירוקה עם תוצר שלוקחים הביתה.

סדנאות יצירה ירוקות ומשמחות מחומרי טבע וחומרים מתמחזרים שמותאמות במיוחד לילדי גן, לאירועי הורים וילדים של הגן ולפעילות בקייטנות קיץ וחופשים.
למידע נוסף

סדנאות יצירה חוויתיות לתנועות נוער

מותאם ל: נוער

פעילות יצירה ירוקה לנוער המתקיימות בחיק הטבע

סדנאות היצירה הירקות של ראש הברוש משתלבות במהלך טיול או הפנינג של תנועות הנוער בחיק הטבע ובכך מעשירות את האירוע בעשייה מהנה, מגבשת ומלמדת.
למידע נוסף

סדנאות יצירה ירוקות לבעלי צרכים מיוחדים

מותאם ל: בעלי צרכים מיוחדים

יצירה בהתאמה לפי צרכים והפעלת הדמיון

החשיפה לחומרי טבע ומחזור –אצטרובלים, בלוטים, אבוקדו ולימון מיובש, ספלולים וקליפות ערמונים ועוד-יחד עם ההתרגשות של היצירה והפעלת הדמיון, מהווה חוויה בלתי נשכחת, מחזקת ומשמחת למשתתפים בעלי צרכים מיוחדים.
למידע נוסף

סדנאות יצירה מחומרי טבע – פעילות לגיל הזהב

מותאם ל: גיל הזהב

יצירה שמעלה חיוכים של שמחה

סדנאות ראש הברוש מוכיחות שאפשר ליהנות, ליצור ולדמיין בכל גיל! חומרי גלם מהטבע, אצטרובלים, קלחי תירס ופרחים מיובשים, פירות אבוקדו קטנטנים שנשרו ברוחות מהעץ, רימונים שבקעו ונראים כמו מפלצות –מעלים חיוך של שמחה על פני המשתתפים למרות הקשיים שיש לעיתים.
למידע נוסף

סדנאות יצירה למגזר הערבי

מותאם ל: בית ספרית ויישובית במגזר הערבי

סדנאות יצירה ירוקות מותאמות לחגים ותכנים במגזר

ראש הברוש מפעילה סדנאות יצירה ירוקות במגזר הערבי שמותאמות לנושאים ותכנים כגון חגים ומועדים. חוויית היצירה של ההורים עם הילדים וילדי בית הספר עם מוריהם, מעצימה את חיבור לטבע ולסביבה ואת ערכי הקיימות.
למידע נוסף

סדנאות יצירה למגזר החרדי

מותאם ל: משפחות

חיבור לטבע וחיזוק ערכים של איכות הסביבה.

החיבור בין העולם הרוחני ויצירה מחומרי טבע ומחזור מחזקת את קשר עם הסביבה וערכי הקיימות. זמן האיכות במהלך היצירה בין ההורים והילדים מהווה חוויה משפחתית מרגשת.
למידע נוסף

סדנת יצירה – סיפורים ואגדות ילדים

מותאם ל: הורים וילדים, משפחות

מפתח דמיון ויצירתיות

עולם הסיפורים ואגדות ילדים מהווה מקור השראה שופעת דמיון וקסם לפעילות יצירה מהנה להורים וילדים ומשפחות, סבים וסבתות, ילדי גן ובתי ספר ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.
למידע נוסף

סדנת יצירה בית על העץ

מותאם ל: פעילות קבוצתית ומשפחות

יצירה ירוקה משולבת דמיון וקסם.

בסדנת היצירה "בית על העץ" הקבוצה או משפחה בונה בית על העץ מחומרי טבע בשילוב פסולת ביתית  וחומרים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר יצירתי ואמנותי– חומרים כגון קרטוני חלב, אריזות מעדני חלב, קרטוני ביצים ועוד.
למידע נוסף